Wikia

Warrior Cats

DonderClankamp

578pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

In dit kamp verblijven de DonderClankatten.

In het woudEdit

Het kamp ligt in een klein ravijn[1] omringd door een dicht gordijn van varens en doornstruiken. In het ravijn ligt een open plek met aan de rand dik gras met hier en daar boomstronken.[2] De grond in het midden bestaat uit kale, harde, aangestampte aarde.[3] Vooraan de open plek ligt de Hogesteen, een groot,[2] glad rotsblok waar de Clanleider zijn of haar Clan toespreekt.[4]

  • Het hol van de Clanleider bevindt zich in een holte in de zijkant van de Hogesteen[4] dat vele jaren geleden is uitgeslepen door een vroegere rivier.[5] Het hol heeft een zandstenen vloer[6] en rond de ingang hangt mos dat het hol beschermt tegen regen en wind.[5]
  • Het hol van de medicijnkat bevindt zich in een hoog rotsblok dat in het midden opgespleten is. Het staat aan de zijkant van een klein grasveldje,[7] een varentunnel leidt er naartoe.[8]
  • Het krijgershol bevindt zich in een grote struik met laaghangende takken een paar stappen van de Hogesteen af met goed zicht op de kampingang. De oudere krijgers slapen in het midden, waar het het warmst is. Naast het hol is een kluit brandnetels waar de oudere krijgers eten, de jongere krijgers eten daar in de buurt. Het is een grote eer als je wordt uitgenodigd om samen met de oudere krijgers te eten.[5]
  • Het leerlingenhol bevindt tussen een dikke bos varens achter een bemoste boomstronk.[9] Het slaapgedeelte is bekleed met zacht mos.[10]
  • De kraamkamer bevindt zich in een ondoordringbare wirwar van braamstruiken. De ingang is een klein gaatje aan de voorkant.[2]
  • Het hol van de oudsten is een plekje weelderig gras onder een omgevallen boom.[5]

Bij het meerEdit

Binnenkort

VerwijzingEdit

  1. Vermeld in De wildernis in, pagina 44
  2. 2,0 2,1 2,2 Vermeld in De wildernis in, pagina 46
  3. Vermeld in De wildernis in, pagina 45
  4. 4,0 4,1 Vermeld in De wildernis in, pagina 63
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 Vermeld in De wildernis in, pagina 64
  6. Vermeld in Water en vuur, pagina 51
  7. Vermeld in De wildernis in, pagina 128
  8. Vermeld in De wildernis in, pagina 129
  9. Vermeld in De wildernis in, pagina 69
  10. Vermeld in De wildernis in, pagina 71

Around Wikia's network

Random Wiki