Wikia

Warrior Cats

Plons Als Vis Springt

579pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Geslachtvrouw.png
StamderWaterstromenlogo.png
Plons.afbeelding.png
Plons Als Vis Springt
Leefwijze
Huidig: Stam der Waterstromen[1]
Namen
Zalzijn: Plons Als Vis Springt (Plons)[1] (Splash When Fish Leaps (Splash))
Verschijningen
Levend: Verbannen

Plons Als Vis Springt (Plons) (Origineel: Splash When Fish Leaps (Splash)) is een kleine[2] lichtbruine cyperse poes[1] met een stomp staartje.[2]

GeschiedenisEdit

In De macht van drieEdit

Verbannen

Als de DonderClanleerlingen Leeuwpoot, Gaaipoot, Hulstpoot en de WindClanleerling Briespoot aankomen bij de grot van de zalzijns, stelt Plons Als Vis Springt haar aan hen voor. Later wanneer Hulstpoot en Briespoot de zalzijns een gevechtstraining krijgen, komen de zalzijns die toekomstige grotwachten zullen worden naar voren. Plons, Schreeuw Van Kwade Uil en een andere kat blijven staan, Plons verteld dat zij prooijagers worden, en dus getraind worden om te jagen. Hulstpoot stelt Plons voor om te doen alsof Briespoot een konijn is, om zo te laten zien wat hij kan. Meteen zakt Plons in een sluiphouding, maakt een enorme sprong en land bovenop hem. Hulstpoot verteld haar dat ze onder de indruk is.
Wanneer Spreker Der Puntige Stenen de katten van de Stam der Waterstromen verteld dat ze een keuze moeten maken om te blijven en vechten tegen de indringers of te vluchten, besluit Plons snel om te vechten tegen de indringers.

VerwijzingenEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 Vermeld in Verbannen, de Clans
  2. 2,0 2,1 Vermeld in Verbannen, pagina 271

Around Wikia's network

Random Wiki