Wikia

Warrior Cats

Tweebeennest

557pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share
Goudvacht.jpg Deze pagina wordt bewerkt door Gebruiker:Goudvacht.
Graag niets veranderen (behalve spellings/grammaticafouten) zodat ik een andere keer verder kan gaan met bewerken. Mits je toestemming hebt!

Als er iets niet klopt kunt je het op mijn Prikbord of op de chat kwijt, ik probeer je zo snel mogelijk te helpen.

Tweebeennest.jpg

Dit is een Tweebeennest eigenlijk is het gewoon een huis.

BeschrijvingEdit

Een tweebeennest is een plek waar de tweebenen (mensen) leven. Wij noemen het gewoon een huis. In zo'n tweebeennest kunnen ook Poesiepoezen leven, zoals Rufus, Prinses & Vlekje. De Tweebenen die daar wonen vinden het meestal niet zo fijn dat er wilde katten in de buurt zijn. Soms staat er ook een Monster in of voor het huis. Een tweebeennest heeft ook meestal een tuin dat is meestal het gebied waar Poesiepoezen elkaar ontmoeten. De tuin van Rufus was een nette tuin die een verlicht grindpad had. Ook stond er een grote groene struik met glanzende groene bladeren en paarse bloesems. Als een tweebeennest naast andere tweebeennesten staat dan is er meestal ook een schutting.

GeschiedenisEdit

De wildernis inEdit

Ironisch genoeg begint de serie in een Tweebeennest. Daar woont Rufus samen met zijn huismensen/Tweebenen. Nadat hij wakker werd uit zijn droom besluit hij naar buiten te gaan.

Around Wikia's network

Random Wiki