Wikia

Geslachtvrouw.png
HemelClanlogo.png
Varenpels
Leefwijze
Huidig: HemelClan[1]
Dood
Residentie: HemelClan voorouderen[2]
Namen
Krijger: Varenpels[1] (Fernpelt)
Verschijningen
Levend: Vuursters missie

Varenpels (Origineel: Fernpelt) is een donkerbruin gestreepte poes[1] met sterk ontwikkelde achterpoten.[3]

GeschiedenisEdit

In SupereditiesEdit

Vuursters missie

Ze was een krijger van de HemelClan toen de HemelClan het woud verliet.
Tijdens hun tocht naar een nieuwe woonplek voor de HemelClan zei een oudste dat ze het woud nooit hadden moeten verlaten. Varenpels beloofde dat ze een goede nieuwe woonplek zouden vinden. Daarna zei ze dat ze hem wat verse prooi zou bezorgen en dat hij daar van op zou knappen. Ze ging jagen met de HemelClancommandant, Buizerdstaart, en ze ving een eekhoorn. Vuurster die dit in een droom zag kon het eerst nauwelijks geloven, omdat hij nog nooit iemand zo hoog had zien springen. Later merkte hij dat Buizerdstaart en zij sterk ontwikkelde achterpoten hadden.
In nog een droom van Vuurster lag ze met haar Clangenoten in een hol. Buizerdstaart vroeg hun om wakker te worden, omdat het tijd was om op te staan. Varenpels antwoordde dat ze er al aan kwamen. Daarna zei Buizerdstaart dat ze de dageraadpatrouille moest leiden en dat ze haar ogen open moest houden voor de vos die ze aan de andere kant van de kloof hadden gezien.

TekstenEdit

VerwijzingenEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 Vermeld in Vuursters missie, de Clans
  2. Vermeld op Vicky's Facebook page
  3. Vermeld in Vuursters missie, pagina 221

Around Wikia's network

Random Wiki